1.1. Այս փաստաթուղթը հանդիսանում է «Մանիֆեստ ԷՅ ԷՄ» ՍՊԸ-ի (ՀՎՀՀ՝ 08265964, գրանցման ամսաթիվ՝ 2023-10-10, գրանցման համար՝ 264.110.1346039) հրապարակային առաջարկ, այսուհետ՝ «Կատարող» և պարունակում է տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման պայմանագրի բոլոր էական պայմանները (ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքի 442 և 443 հոդվածների կարգավորումներով):
1.2. Սույն հրապարակային առաջարկն ընդունող անձը ձեռք է բերում Հաճախորդի սույն պայմանագրով նախատեսված բոլոր իրավունքներն ու պարտականությունները:
1.3. Այս հրապարակային առաջարկի ընդունումը ընտրված դասընթացի ամբողջական վճարումն է: Կատարողի բանկային հաշվին մատուցված ծառայությունների դիմաց դրամական միջոցների ստացման պահից սույն պայմանագիրը համարվում է կնքված Հաճախորդի և Կատարողի միջև:
1.4. Սույն Առաջարկի ընդունումը և, համապատասխանաբար, սույն Պայմանագրի կնքումը նշանակում է, որ Հաճախորդն իր համար անհրաժեշտ չափով ծանոթացել է սույն Պայմանագրի պայմաններին և վճարային համակարգի (այսուհետ՝ Համակարգ) կանոններին. Ծանոթացել է Համակարգի և կայքի գործունեության առանձնահատկություններին, որոնց վրա տեղադրվում են ուսումնական նյութերը, ճանաչում է Համակարգի, կայքի կիրառելիության համար անհրաժեշտ գործիքները, որոնք անհրաժեշտ են համապատասխան գործողություններ կատարելու և պայմանագրային նպատակներին հասնելու համար:
1.5. Ընդունելով այս առաջարկը` Հաճախորդը հաստատում է, որ Կատարողի կողմից սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունների մատուցումը հեռահար ծրագրային ապահովման (այսուհետ` Ծ.Ա.) միջոցով լիովին համապատասխանում է Հաճախորդի` այս կերպ մատուցվող ծառայություններից օգտվելու կարողությանը:
1.6. Ընթացիկ առաջարկի պայմանագիրը միշտ գտնվում է
https://moneyfest.am/ կայքում:
2. Տերմիններ և սահմանումներ
2.1.
Պայմանագիր ՝ այս փաստաթուղթը հրապարակված է ինտերնետում, ինչպես նաև ուղարկվում է վերանայման նպատակով էլ. փոստով կամ տրամադրվում է վերանայման նպատակով ցանկացած այլ միջոցով:
2.2.
Կատարող ՝«Մանիֆեստ ԷՅ ԷՄ» ՍՊԸ (ՀՎՀՀ՝ 08265964, գրանցման ամսաթիվ՝ 2023-10-10, գրանցման համար՝ 264.110.1346039)
2.3.
Հաճախորդ՝ սույն պայմանագրով ծառայությունների ստացողն է:
2.4.
Ծառայություն՝ ֆինանսական կրթության ոլորտում վճարովի հիմունքներով մատուցվող տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայություններ:
2.5.
Առցանց դասընթաց (Դասընթաց)՝ Կատարողի կողմից Հաճախորդին մատուցվող տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայություններ՝ վճարովի հիմունքներով: Ծառայությունների մատուցումն իրականացվում է Կատարողի կողմից, որը տեղադրում է կայքի ուսուցման հարթակի փակ հատվածում նյութեր (տեքստային տեղեկատվություն, աուդիո, վիդեո ձայնագրություններ, վեբինարներ իրական ժամանակում կամ ձայնագրված) և Կարատորղի համար առաջադրանքները (եթե այդպիսիք նախատեսված են սույն դասընթացի ծրագրով) ուղղված դասընթացի ծրագրին համապատասխան գիտելիքներ և հմտություններ ձեռք բերելուն, Կատարողի կողմից սահմանված ժամանակացույցի համաձայն, Հաճախորդի հարցերին գրավոր և բանավոր պատասխաններ (եթե այդպիսիք նախատեսված են դասընթացի ծրագրում), ինչպես նաև այլ տեղեկություններ. աջակցություն Հաճախորդին դասընթացն ավարտելիս (բոլորը միասին կոչվում են առցանց դասընթաց/դասընթաց): Կայքում տեղադրված են դասընթացում ներառված ծառայությունների մանրամասն նկարագրությունը, ծրագիրը, գները, ժամկետները և այլ անհրաժեշտ տեղեկությունները:
2.6.
Ծրագրային ապահովում (ծրագրային ապահովում/Ծ.Ա.) – Դիտարկիչ (Browser) (InternetExplorer, FireFox, GoogleChrome և այլն) ինտերնետում տեղակայված տեղեկատվական ռեսուրսներին հասանելւ լինելու համար, տրամադրված տեղեկատվության փոխանցման, պահպանման, մշակման այլ ծրագրեր: Հաճախորդը պարտավորվում է ինքնուրույն ապահովել ծրագրային ապահովման առկայությունը իր անհատական համակարգչում:
2.7.
Հետադարձ կապ՝ ֆինանսական կրթության ոլորտում տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայությունների մատուցում Telegram մեսենջերում ուղիղ հեռարձակման տեսքով և կոնկրետ թեմայի վերաբերյալ հարցերի պատասխաններ ինտերնետի միջոցով:
2.8.
Վեբինար՝ Հաճախորդի ընտրած դասընթացի շրջանակներում Կատարողի մեկնաբանություններով առցանց նիստ,
Կատարողի ելույթի հեռարձակում իրական ժամանակում: Կատարողի և Հաճախորդի միջև վեբինարի թեմայի վերաբերյալ հետադարձ կապն իրականացվում է նամակագրության միջոցով GetCourse կայքում հեռարձակման ընթացքում կամ հեռարձակումից դուրս GetCourse կայքում:
2.9.
Կայք՝ տեղեկատվության, տեքստերի, գրաֆիկական տարրերի, դիզայնի, պատկերների, լուսանկարների և տեսանյութերի և մտավոր գործունեության այլ արդյունքների, ինչպես նաև համակարգչային ծրագրերի հավաքածու է, որը պարունակվում է տեղեկատվական համակարգում, որն ապահովում է նման տեղեկատվության հասանելիությունը համացանցում, հասցեն՝
https://moneyfest.am/3. Օֆերտայի պայմանագրի առարկան
3.1. Կատարողը պարտավորվում է Հաճախորդին մատուցել ծառայություններ ընտրված սակագնով, իսկ Հաճախորդը պարտավորվում է վճարել այդ ծառայությունների համար և պատշաճ կերպով գործել սույն Առաջարկով սահմանված պայմանների համաձայն:
3.2. Կոնկրետ Դասընթացի և վեբինարի անվանումը և ծրագիրը, ժամկետը (տևողությունը), ընթացակարգը, արժեքը, այլ պայմանները մինչև պայմանագիրը կնքելը տեղադրվում են Կատարողի կողմից «Ինտերնետ» տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական ցանցի միջոցով Կատարողի պաշտոնական
https://moneyfest.am/ կայքէջի համապատասխան բաժին-էջում, որը սույն պայմանագրի անբաժանելի մասը կազմող հավելվածն է:
3.3. Ծառայությունների մատուցումն իրականացվում է Կապալառուի կողմից Կայքի փակ բաժնում տեղադրելով Հաճախորդի համար ուսուցողական նյութեր և առաջադրանքներ, որոնք ուղղված են Կատարողի կողմից սահմանված ժամանակացույցի համաձայն գիտելիքների և հմտությունների փոխանցմանը, Հաճախորդի հարցերին գրավոր և բանավոր պատասխաններին, ինչպես նաև Հաճախորդին այլ տեղեկատվական աջակցություն ուսուցողական ծրագրի ընթացքում: Սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները սահմանափակվում են Հաճախորդին տեղեկատվություն տրամադրելով և դրանք անկախ օգտագործման հմտությունների ձևավորմամբ:
3.4. Սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները Կատարողի կողմից մատուցվում են հեռահար կարգով ինտերնետի միջոցով՝ օգտագործելով ծրագրային ապահովման միջոցներ:
4. Ծառայությունների մատուցման կարգը
4.1. Առցանց դասընթաց.
4.1.1. Դասընթացի մեկնարկի օրը, ծառայության արժեքի լրիվ վճարման պայմանով, Կատարողը Հաճախորդի էլեկտրոնային հասցեին ուղարկում է հղում դեպի ուսումնական հարթակի կայք, որտեղ կանցկացվի առցանց դասընթացը, ինչպես նաև մուտքանունը և գաղտնաբառը նույնականացնելու համար: Առցանց դասընթացի ընթացքում Կատարողը Հաճախորդին տրամադրում է.
- Օնլայն վեբինարը վարողի վիդեո պատկերը դիտելու, նրա ելույթը լսելու և սահիկահանդեսին հետևելու հնարավորություն (եթե նման հնարավորություն ընձեռում է վեբինար ծրագիրը): Վեբինարի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն ունեն առցանց չաթի միջոցով հարցեր ուղղել դասախոսին դասախոսի կողմից հատկացված ժամին:
- դասերի տեսա և աուդիո ձայնագրությունների հասանելիություն (եթե նման հնարավորություն նախատեսված է ընտրված սակագնով),
- տեքստային նյութերի էլեկտրոնային ձևով տեղեկատվական նյութերի հասանելիություն (եթե նման հնարավորություն նախատեսված է ընտրված սակագնով),
- Ինքնուրույն կատարման ենթակա առաջադրանքներ՝ Կատարողի/աշխատակցի կողմւց հետագա ստուգմամբ, դիտողություններով և առաջարկություններով (եթե նման հնարավորություն նախատեսված է ընտրված սակագնով):
- Անհատական խորհրդատվություն, եթե դա նախատեսված է ընտրված սակագնով։
4.1.2. Դասընթացի տևողությունը նշված է կայքում։ Դասընթացի մեկնարկի ամսաթիվը հայտարարվում է կայքում։ Նշված տեղեկատվությունը կարող է կրկնօրինակվել առանձին նամակի տեսքով Հաճախորդի էլ. փոստի հասցեին նամակ ուղարկելու միջոցով:
4.1.3. Կայքին հասնելիություն ստանալուց հետո, որտեղ անցկացվում է առցանց դասընթացը, հաճախորդին իրավունք է տրվում ռեսուրսի վրա տեղադրել ակնարկներ, հարցեր, լուսանկարներ և տեքստեր: Միաժամանակ, արգելվում են ազգամիջյան, միջկրոնական և միջպետական ատելության, հայհոյանքների և վիրավորանքների դրսևորումները համակարգի օգտատերերի և երրորդ անձանց նկատմամբ, անձնական հարձակումներն ու վեճերը, Հայաստանիի Հանրապետության օրենսդրությամբ և միջազգային իրավունքով արգելված տեղեկատվության տարածումը, արգելվում է նաև զենքի, ալկոհոլի և թմրանյութերի քարոզչությունը։ Հաճախորդը ինքնուրույն պատասխանատվություն է կրում երրորդ անձանց առաջ վեբ-ուսուցման հարթակում իր գործունեության հետ կապված իր գործողությունների համար: Հաճախորդն ինքնուրույն և իր հաշվին պարտավորվում է լուծել պետական մարմինների ներկայացուցիչների, ինչպես նաև երրորդ անձանց՝ ծառայության նկատմամբ իր գործողությունների հետ կապված բոլոր պահանջները: Եթե նման վարքագիծ հայտնաբերվի, Կատարողն իրավունք ունի արգելափակել Հաճախորդի մուտքը ուսումնական հարթակի կայք: Այս դեպքում գումարի վերադարձ չի կատարվի: Կողմերը պահված միջոցները ճանաչում են որպես Հաճախորդի գործողությունների համար պահված տույժ:
4.2. Վեբինար.
4.2.1. Հաճախորդի կողմից ընտրված վեբինարի համար վճարը ստանալուց հետո Կատարողը պարտավորվում է Հաճախորդին տրամադրել ընտրված վեբինարը էլեկտրոնային ձևով դիտելու հնարավորություն՝ տրամադրելով եզակի բանալի, որն անհրաժեշտ է վեբինարի դիտումն ակտիվացնելու կամ Հաճախորդին առցանց հեռարձակումը դիտելու հնարավորություն տալու համարմ որը կախված է Հաճախորդի կողմից ընտրած վեբինարի տեսակից: Եզակի բանալի է ուղարկվում Հաճախորդին պատվերի տեղադրման պահին նրա կողմից նշված էլ.փոստի միջոցով:
4.3. Սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները Կատարողի կողմից մատուցվում են բացառապես անձամբ Հաճախորդին: Հաճախորդին արգելվում է ծառայություններ ստանալու համար մուտքի մանրամասները (մուտքանուն, գաղտնաբառ, եզակի բանալի, հղում) փոխանցել երրորդ անձանց, ինչպես նաև երրորդ անձանց հետ համատեղ ծառայություններ ստանալ կամ գնել՝ առանց Կատարողի հատուկ թույլտվության: Սույն կետի խախտման դեպքում Հաճախորդը Կատարողին վճարում է տուգանք 5,000,000 (հինգ միլիոն) ՀՀ դրամի չափով:
4.4. Ծառայությունները համարվում են մատուցված և ընդունված՝ առանց մատուցվող ծառայությունների դիմաց հանձման-ընդունման ակտի կազմման:
5. Ծառայությունների մատուցման պայմանները և դրանց փոխանցման կարգը
5.1. Սույն պայմանագրով ծառայությունների մատուցման ժամկետը կախված է Հաճախորդի ընտրած դասընթացի տեսակից և մինչև պայմանագիրը կնքելը տեղադրվում է Կատարողի կողմից «Ինտերնետ» տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական ցանցի միջոցով Կատարողի պաշտոնական https://moneyfest.am/ կայքէջի համապատասխան բաժին-էջում, որը սույն պայմանագրի անբաժանելի մասը կազմող հավելվածն է:
5.2. Վերապատրաստման ծրագրի ժամանակացույցը և բովանդակությունը տեղադրված են Կայքում և Կայքի համապատասխան փակ բաժնում:
5.3. Դասընթացի ծրագրին համապատասխան վեբինարների տեսքով հետադարձ կապը տրամադրվում է Կատարողի կողմից շաբաթական առնվազն երկու անգամ: Տոնական, ոչ աշխատանքայւն օրերի ընթացքում վեբինարների հաճախականությունը ճշգրտվում է, ընթացիկ Հետադարձ կապը կարող է տեղափոխվել հաջորդ աշխատանքային օրերին:
5.4. Տնային առաջադրանքների կատարման վերջնաժամկետը կողմերը համաձայնեցնում են անհատապես:
5.5. Հաճախորդն իրավունք ունի Կատարողին դիմել գրավոր դիմումով՝ սույն պայմանագրով վճարովի ծառայությունների մատուցումը հետաձգելու համար՝ կցելով փաստաթղթեր, որոնք հաստատում են ուսուցման համապատասխան հոսքում ծառայություններ ստանալու անհնարինությունը. Հիվանդանոցում բուժում անցնելու վերաբերյալ տեղեկանքներ, բնական աղետներ, ինչպես նաև. այլ իրադարձություններ, որոնք անհնարին են դարձնում Հաճախորդի համար սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունների ստացումը: Կատարողն իրավունք ունի, բայց պարտավոր չէ բավարարել այս խնդրանքը, եթե ընդհանուր առմամբ առկա են հետևյալ պայմանները՝
- Հաճախորդը դիմել է վերապատրաստման ծրագրի համապատասխան հոսքի մեկնարկի օրվանից ոչ ուշ, քան 10 օրացուցային օրն է.
- Հաճախորդի կողմից ներկայացված փաստաթղթերը հաստատում են համապատասխան ուսումնական հոսքում ծառայություններ ստանալու անհնարինությունը.
- կա ռեալ հնարավորություն Հաճախորդին ընդգրկելու վերապատրաստման ծրագրի հաջորդ հոսքում:
5.6. Եթե Հաճախորդը ներկայացնում է նշված դիմումը վերոնշյալ կետով սահմանված ժամկետի ավարտից հետո, Կատարողն իրավունք ունի բավարարելու դիմումը, պայմանով որ Հաճախորդի կողմից լրացուցիչ վճարում է գնված դասընթացի արժեքի 50%-ը:
5.7. Սույն պայմանագրով մեկ պարապմունքի (խմբային կամ անհատական առցանց դասընթաց, խմբակային կամ անհատական պրակտիկ դաս կամ այլ դաս՝ որպես գնված դասընթացի մաս) անցկացման ծառայությունը համարվում է պատշաճ որակով և ժամանակին մատուցված, ինչպես նաև ընդունված Հաճախորդի կողմից, եթե GetCourse հարթակում իր անձնական հաշվում դասի օրվանից և ժամից 24 ժամվա ընթացքում Հաճախորդը պատճառաբանված առարկություն չի ներկայացրել նման ծառայության որակի և ծավալի վերաբերյալ կամ համապատասխան հարցում չի ուղարկել էլեկտրոնային փոստով՝
moneyfestam@gmail.com :
6. Կողմերի իրավունքներն ու պարտականությունները
6.1. Կատարողը պարտավորվում է.6.1.1. Հաճախորդին տրամադրել անձնական մուտք վերապատրաստման ծրագրին հասանելիություն ունենալու համար՝ կայքի փակ հատվածում՝ Հաճախորդից վճարումը ստանալու պահից 1 (մեկ) ժամվա ընթացքում: Ուսումնական նյութերի հասանելիությունն ապահովվում է Կատարողի կողմից՝ ուղարկելով մուտքի գաղտնաբառերը Կայքի փակ հատված՝ հաճախորդի էլեկտրոնային հասցեին, որը նշվել է Հաճախորդի կողմից դասընթացը գնելիս:
6.1.2. Հաճախորդի ուշադրությանը ներկայացնել պլանավորված դասընթացի ծրագրի մասին տեղեկությունները` այն տեղադրելով Կայքի փակ բաժնում:
6.1.3. Դասընթացի ծրագրին համապատասխան կազմակերպել և իրականացնել Հետադարձ կապ: Նման պարապմունքների ժամանակի և վայրի մասին տեղեկատվությունը տեղադրվում է Կայքի փակ բաժնում և/կամ ուղարկվում է Հաճախորդի էլեկտրոնային հասցեին, որը նշվել է Հաճախորդի կողմից դասընթացը գնելիս ոչ ուշ, քան 2 (երկու) օր առաջ: Կազմակերպել յուրաքանչյուր նոր Հետադարձ կապի ձայնագրում և դրա ավարտի պահից 1 (մեկ) ժամվա ընթացքում տեղադրել ձայնագրությունը Կայքի հատուկ փակ բաժնում:
6.1.4. Պահպանել Հաճախորդից ստացված գաղտնի տեղեկատվությունը սույն պայմանագրով նախատեսված տեղեկատվության և խորհրդատվական ծառայությունները մատուցելիս:
6.1.5. Հետևել Հաճախորդի անձնական տվյալների մշակմանը, փոխանցմանը և պաշտպանությանը վերաբերող իրավական պահանջներին:
6.1.6. Կատարողը պարտավոր չէ Հաճախորդին առաջարկություններ անել և խորհուրդներ տալ բորսայական առևտրի հարցերի վերաբերյալ:
6.2. Կատարողն իրավունք ունի.6.2.1. Միակողմանիորեն փոխել ուսումնական նյութերի տեղադրման, հետադարձ կապի և այլ խորհրդատվությունների ժամանակացույցը, առանց դրանց իրականացման սահմանված հաճախականության փոփոխության, ինչպես նաև փոխել և լրացնել հաճախորդի համար դասերի և առաջադրանքների բովանդակությունը:
6.2.2. Հաճախորդից պահանջել բարեխղճորեն կատարել իր պարտավորությունները:
6.2.3. Միակողմանիորեն փոփոխել և լրացնել սույն պայմանագրի պայմանները՝ առանց Հաճախորդի հետ նախնական համաձայնության՝ ապահովելով փոփոխված պայմանների հրապարակումը
https://moneyfest.am/ կայքում՝ դրանց ուժի մեջ մտնելուց ոչ պակաս, քան մեկ օր առաջ։
6.2.4. Միակողմանիորեն դադարեցնել սույն պայմանագիրը Հաճախորդի կողմից սույն Պայմանագրի պայմանների էական խախտման դեպքում: Այս դեպքում Հաճախորդի կողմից սույն պայմանագրով վճարված միջոցները ենթակա չեն վերադարձման և հանդիսանում են տուգանք Հաճախորդի գործողությունների համար: Սույն Համաձայնագրի պայմանների էական խախտում նշանակում է հեղինակային իրավունքի ցանկացած խախտում, որը կարգավորվում է հեղինակային իրավունքի վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությամբ, ներառյալ Հաճախորդի կողմից սույն պայմանագրի 4.3. կետի մեկանգամյա խախտումը: Հաճախորդի կողմից 4-րդ գլխով սահմանված կանոնների ցանկացած խախտում կարող է էական համարվել, որոնք կատարվել են մեկ և/կամ ավելի քան երկու անգամներ:
6.2.5. Արգելափակել Հաճախորդի մասնակցությունը Հետադարձ կապին կամ տեսադասերի մեկնաբանություններում՝ առանց գումարի վերադարձման իրավունքի, սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները ստանալու գործընթացում վարքագծի կանոնների խախտման դեպքում, այն է՝ ազգամիջյան կոնֆլիկտներ հրահրելը, մասնակիցների ուշադրությունը շեղելը վեբինարի թեմայից, սպամը, գովազդը, անպարկեշտ հայտարարությունները, կոպտելը, անվստահության կամ վիրավորանքի ընդհանուր կոչեր անելը Կատարողի հասցեին, վիրավորանքը ուսումնական ծրագրի մյուս մասնակիցների հասցեին: Կատարողն իրավունք ունի արգելափակել Հաճախորդի մասնակցությունը սույն կետի պայմաններից ելնելով՝ ժամանակավորապես կամ մինչև վերապատրաստման ծրագրի ավարտը:
6.2.6. Ներգրավվել երրորդ անձանց ծառայություններ մատուցելու համար՝ համաձայն սույն պայմանագրի: Այս դեպքում Կատարողը պատասխանատվություն չի կրում երրորդ անձանց անօրինական գործողությունների համար՝ սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները մատուցելիս, այլ գործադրում է բոլոր ջանքերը՝ ապահովելու Հաճախորդի իրավունքների և շահերի պաշտպանությունը:
6.3.
Հաճախորդը պարտավորվում է`6.3.1. Սույն պայմանագրով ծառայություններ ստանալու համար Հաճախորդը պետք է ունենա ինտերնետ հասանելիությամբ անհատական համակարգիչ՝ հագեցած ականջակալներով և խոսափողով, ինչպես նաև տեղադրված ծրագրային ապահովմամբ:
6.3.2. Ծառայություն ընտրելուց, այս հրապարակային առաջարկն ընդունելուց և տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայությունների համար ամբողջությամբ կամ մասամբ վճարելուց հետո պահպանել վերապատրաստման ծրագրի սահմանված ժամանակացույցը, Կատարողի առաջադրանքների կատարման նպատակներն ու էությունը, պահպանել տնային առաջադրանքների կատարման ժամկետները, հետևել Կատարողի առաջարկություններին և պահանջներին` որպես սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունների մատուցման մաս:
6.3.3. Կապալառուին տրամադրել արդի տեղեկատվություն, որն անհրաժեշտ է Հաճախորդին տեղեկատվական նյութեր ուղարկելու, ինչպես նաև Հաճախորդի հետ արագ հաղորդակցվելու համար՝ որպես սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունների մատուցման մաս, այն է՝ ազգանուն և անուն, վավեր փոստային, էլ. հասցե, կոնտակտային հեռախոսահամար:
6.3.4. Հետևել վարքագծի կանոններին հետադարձ կապով անցկացվող դասերին և հարգանք դրսևորել Կատարողի և ուսումնական ծրագրի մյուս մասնակիցների նկատմամբ:
6.3.5. Չձայնագրել, չտարածել (հրապարակել, տեղադրել ինտերնետային կայքերում, պատճենել, փոխանցել կամ վերավաճառել երրորդ անձանց) առևտրային կամ ոչ առևտրային նպատակներով Կատարողի կողմից Հաճախորդին սույն պայմանագրով տրամադրված տեղեկությունները և նյութերը, դրա հիման վրա չստեղծել տեղեկատվական արտադրանք, շահույթ ստանալու նպատակով, ինչպես նաև ճօգտագործել տեղեկատվությունը այլ կերպ, բացի անձնական օգտագործմից:
6.3.6. Ձեռնպահ մնալ վեբինարների ձայնագրումից, առցանց դասերի հեռարձակումից, տեքստային նյութերից և դրանց տարածումից (այդ թվում՝ համացանցում տեղադրելու ձևով, այդ թվում՝ վճարովի, կոլեկտիվ/համատեղ սեփականությանը փոխանցելու համար), ինչպես նաև վերահեռարձակումից (ներառյալ. ներառյալ վճարովի) վեբինար/սեմինար այն անձանց համար, ովքեր Կատարողի հետ ծառայությունների մատուցման պայմանագիր չեն կնքել:
6.3.7. Չփոխանցել երրորդ անձանց և ապահովել մուտքի գաղտնաբառերի գաղտնիությունը անձնական էջ մուտք գործելու համար, ինչպես նաև Կայքի փակ բաժին, որն օգտագործվում է սույն պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները կազմակերպելու համար:
6.3.8. Որևէ կերպ չփոխել Կայքի ծրագրային մասը և չձեռնարկել գործողություններ, որոնք ուղղված են Կայքի գործունեությունը և աշխատունակությունը փոխելուն:
6.3.9. Կայքում չտեղադրել երրորդ անձանց անձնական տվյալները՝ առանց նրանց համաձայնության, ներառյալ տան հասցեները, հեռախոսահամարները, անձնագրի տվյալները և էլ. հասցեները:
6.3.10. Կայքում չտեղադրեք առևտրային գովազդ, առևտրային առաջարկներ, գովազդային տեղեկատվություն և ցանկացած այլ պարտադրող տեղեկատվություն, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նման տեղեկատվության տեղադրումը համաձայնեցված է Կատարողի հետ: